4 Mart 2015

Zengin olmak ve Baba Olmak - KISA FİLM

gift, hediye, kısa film, short movie sosyal sorumluluk
Filmin adı "Gift" yani "Hediye". "Bu film hayatınızı değiştirebilir" gibi manşetlerle bir yerlerde kaşılaşmış olabilirsiniz. Bana birden fazla şey anlatıyor. İzlemenizi tavsiye ederim.

Bir babanın oğluna bırakabileceği en büyük zenginlik veya hediye nedir? Bence insanlık, insanca yaşama ahlakıdır. "Kim demiş zengin değiliz diye? Zengin olmak ne kadarına sahip olduğunla ilgili değil ne kadarını verebildiğin ile ilgilidir" diyor baba bir replikte. Bir sosyal sorumluluk filmi olarak bu kısa film internette çok dolaştı. Belki bir çok kez izlediniz. Ben her denk geldiğinde bir kez daha izliyorum. Güzel bir bakış açısıyla çekilmiş başarılı bir film.

İzlemediyseniz diye spoiler veremiyorum :) Ama bu film aynı zamanda bir babanın oğluna vizyonunu aktaramamasını anlatıyor bana. Bir çocuğun ihtiyacı olan rol model bir baba olsanız dahi çocuğunuza o bakış açısını kazandırmak durumunda değil misinizdir? Ne kadar bilirsen bil, ne kadar güzel söylersen söyle; anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır.




Not: Youtube üzerinden otomatik oluşturulan altyazı seçeneğini işaretleyebilirsiniz

Yorumlarınızı bekliyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim. Yorumunuz onaylandıktan sonra yayına girecektir. İyi günler...

Sosyal Medya

Dijital Pazarlama

İnfluencer

Teknolojik

Google Gündemi

Pazarlama

Yeni Trendler

Tarihli