9 Ağustos 2011

İnternette çok tıklanan bir yazı nasıl yazılır?

İnternet üzerinden yayıncılığa başladıysanız en önemli meselelerden biri okunma sayınızdır. Okundukça hem yayıncılığa devam etme şevkinizi kaybetmezsiniz hem de paylaşmanın mutluluğunu derinden hissedebilirseniz.

Bu yüzden internette var olan içerikler arasında sizin içeriğinizi farklı kılacak, öne çıkaracak,  sitenizin ya da sayfanızın sayfa gösterimlerini arttıracak, ziyaretçi sayınızı arttıracak bazı püf noktalarından bahsetmek istiyorum.

Burada aktaracağım bilgiler içi boş bir içerik için de kullanılabilir. Fakat sadık müşteri (okuyucu) yelpazenizi oluşturmak için içeriğinizin kesinlikle kaliteli olması gerektiğini de belirtmeden geçemeyeceğim.

Bu başlık altında aşağıda yer alan başlıkları teker teker ele alacağım ve başlıkları yayınladıkça ilgili sayfalara link vereceğim. Eğer internet yayıncılığına meraklıysanız konu başlıklarını bu sayfadan da takip edebilirsiniz.

Kaliteli ve çok okunan bir yazı için başlıklar:
  • İnternette çok okunan bir yazı – haber için başlık nasıl atılır?
  • Habercilik mantığı ile internet için yazı – içerik hazırlama
  • İnternette çok okunan bir içerik için püf noktaları
  • Bir içeriğin SEO yönetimi için anahtar kelimeler nasıl belirlenir?
  • Bir yazının kalitesini bozmadan SEO düzenlemesi
  • İnternette tıklama için içerikte önemli olan Kalite mi SEO mu?
  • Bir yazının tıklanmasına Sosyal Medya etkisi ya da Sosyal Medya Optimizasyonu
  • Bir yazının propagandası - tanıtımı nasıl yapılır?
  • Para kazanmak mı önemli çok okunmak mı?

 EFKAR



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim. Yorumunuz onaylandıktan sonra yayına girecektir. İyi günler...

Sosyal Medya

Dijital Pazarlama

İnfluencer

Teknolojik

Google Gündemi

Pazarlama

Yeni Trendler

Tarihli